للإنضمام لفريق تصميم المدونة+ بشأن تصاميم المدونة


ima8ges.jpg

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح سعيد, نتمنى تكونوا بأفضل حال يا أفضل متابعين ^^
احم احم.. معاكم مصممة المدونة الرئيسية تتحدث, يمكن ما بظهرش كتير بس أنا موجودة يعني  😀
هدخل في الموضوع على طول xD
حاليًا يمكن تكونوا لاحظتم إن التصميم بقى بيتغير على فترات بعيدة وإن في فرق كتير متعملهاش تصميم, ودا سببه راجع لنقص في فريق التصميم, والظروف اللي ممكن تحصل وتتسبب في غياب أعضاء من الفريق نفسه

طيب حاليًا السؤال, كمتابعين للمدونة تقدروا تساعدونا؟
طبعًا, ودا بطريقتين
الأولى, لو حد بيعرف يصمم.. ومش هنجهده, يعني من تصميم لأربعة على الأكتر في الشهر ودا على حسب تواجد باقي أعضاء الفريق.. وطبعًا هنراعي ظروفه إن احتاج يغيب فترة
اللي حابب ينضم ياريت يبعتلي معلوماته وعينة من تصاميمه على أي حساب ليا
Facebook: GALAXY
Twitter: GALAXY

الطريقة التانية بقى, ودي لكل المتابعين, هي إنكم تكونوا رحيمين معانا شوية, ومتتهموناش بالإنحياز.. الفترة الجاية فعلًا مش هنصمم لكل الفرق, لكن مش انحياز.. أنا بصمم عشوائيًا لأي فرقة ليها عودة والأولوية الوحيدة اللي بنحطها هي الفرقة الأشهر.. لكن غير كدا عمرنا ما فكرنا نصمم لفرقة بنحبها واللي مبنحبهاش لأ.. دا شغل أطفال يعني.. واحنا بنحترمكم وبنحبكم جدًا كمتابعين للمدونة.. وكلامكم بيشجعنا جدًا بدرجة متتخيلوهاش فمفيش داعي موضوع التحطيم والتهم دا إنتم أرقى من كدا إحنا عارفين ^^..
وإن شاء الله نوعدكم إنه لما نظبط فريق التصميم هنصمم لكل الفرق, وهنحسن من مستوى تصاميمنا أكتر ^^

الأدمنز كلهم بيحبوكم فعلًا وبنحاول نرضيكم.. وبس كدا, أعتذر على طول الكلام حاولت أختصر على قد ما أقدر  😀

36 تعليقات على “للإنضمام لفريق تصميم المدونة+ بشأن تصاميم المدونة

  1. تصاميمكم عجيبه 😍🔥
    عندي اقتراح بدال ما تَصممون كل عودة حق كل فرقة او ايدول بروحهم سووا تصميم واحد يشمل عودة ايدولز هالاسبوع او الشهر توفرون وايد بهالطريقة 👍🏻

    • همممم قصدك إننا نخلي في التصميم الواحد كذا آيدولز مختلفين؟
      لو قصدك كدا فالفكرة حلوة بس تنفيذها صعب شوية, عشان مش هنقدر نوفق بين خامات وألوان العودات كلها في تصميم واحد
      بس هنفكر في الفكرة بجدية, شكرًا ليكي يا حلوة ❤

  2. انا اعرف اصمم وتصاميمي حلوة وبإذن الله كانت بتعجبكم والله نفسي اشترك بس ما عندي لا تويتر ولا فيس امي ماتسمح لي 😭😭😭 I’m so sorrrrrrry 💔💔

  3. الله يسعدكم ماقصرتوا وما صار منك تقصير وهذا الكلام على أنكم من جد مجتهدين في العمل في المدونه ومهتمين فيها كثير أتمنى لكم التوفيق 👏🏻👏🏻👏🏻✌🏻️✌🏻✌🏻😍😍😍😍😘😘

  4. بصراحة في شى للحين بخاطري ولازم أقوله مدري والله بس غبي شوي 😂😂😂بس عادي يعنى انا ادري أنكم مشغولين وكذا المهم الشى هذا يرربى والله سخيف خلاص عاد بقول
    لما كانت عودة توايس وسفنتين و لوفليز صممتوا لتوايس ولوفليز بس ما صممتوا حق سفنتين 😁
    للأمانة أنا ما أزعلت منكم 💕☺️و قدرت ظروفكم بس ودي مرة كذا ادخل المدونة اشوف سفنتين بوجهي ونااااسة 😍😍😍😍🙈🙈✨✨ادري سخيف بس مدري يعنى بخاطري من زمان 😇
    للاسف ما عندي تويتر وفيسبوك 😔
    فايتنغ اوني 💕✊✊

    • هههههه ولا يهمك, آه أنا فاكرة.. الحقيقة ان سفنتين كانوا في جدول التصميم فعلًا لكن وقتها اضطرينا بعد تصميم لوفليز وتوايس اننا ننظم الجدول من جديد عشان كنا متأخرين بالجدول شهر ودخل علينا شهر جديد وكنا هنكون في وضع صعب أوي xD, بس مكانش فيه انحياز ولا حاجة والدليل ان تقريبًا فريق التصميم مفيهوش حد بيفضل فرق البنات اللي انذكرت على سفنتين 😀
      وبالنسبة للكلام لا فمن حقك طبعًا تطلعي اللي جواكي, وأنا متفهمة إنك كان نفسك فعلًا تدخلي في يوم وتلاقي هيدر فرقتك محطوط ويفتح نفسك عاليوم فعادي ولا يهمك 😀 ❤
      بس شكرًا ليكي انك مزعلتيش مننا وفتها وقدرتي وضعنا, دا لطيف جدًا منك ❤

    • يا اااااالله استحيت 🙈🙈🙈🙈☺️💕
      شكرًا لأنك فهمتي قصدي توقعت راح تزعلون مني بس عرفت أنتوا جد مو متحيزين لفرق معينة مثل ما يقولون البعض
      شكرًا على مجهودكم ❤️❤️✨💕💕
      فايتنق ✊✊

  5. اوني تصاميكككككككككككككككك روعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة كتيرررررررررررررررررررر حلوةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة بس انا المدرسة قربت لو ما كومدرسة كان صرت ممصممة بيانه

  6. أولاً, تصاميمك مرة جميلة وكل م ادخل المدونة ادقق بالتصميم -تغطي فيسها-
    ثانياً, أنا مصممة لكن للأسف ماعمري صممت ثيم ! + لابي اخترب وراح كل شي معاه 😦
    والحين جالسة ارتب أموري بالاب الجديد, ممكن بالمستقبل أدخل معكم *^*

    بالتوفيق جميلتي -قلوبقلوب-

    شككرآ …

أضف تعليقاً 💘

